Co jest grane?

Tysiące godzin spędzonych na siłowni, hektolitry wylanego potu, walka ze swoimi słabościami.
Ten dział stworzony jest z myślą o Tobie - spytaj czy dobrze ćwiczysz.

Post przez Goll1978 » piątek, 15 sty 2016, 15:23

hmm...a ja mam pewnie pytanie, czemu moje posty każdy oleważ wiem ze jestem laikiem i sie nie znam, ale staram sie i czytam, mam inne tematy, na temat treningu na masę i diety na masę i jakoś nikt nie zabardzo chce mi pomoc Prosze Was o pomoc.

Post przez wdrozenioviec_ » piątek, 15 sty 2016, 15:39

zakwasy to mam tylko i wyłącznie po rozpietkach, a tak to nic, kompletnie .
Aha jeszcze mam zakwasy po treningu na brzuch (6 waidera) to dopiero daje popalic:D:D
zawsze robie wieczorkiem przed snem ale jak jestem padniety to za h...a nie chce mi sie

Post przez Mira_Boehm » piątek, 15 sty 2016, 15:44

A ja zaprzeczę temu co mówi Mira_Boehm. ja tez troche ćwiczę moze nie tyle co roy ale moin zdaniem jak mogą byc zakwasy jeżeli miesiem sie przyzwyczaja do treningu. Mialem kiedyś zakwasy po zmianie treningu jak robiłem zamiast bicepsa stojąc na modlitewniku zamiast klaty szerokim uchwytem to roszke weszszym itp. Moim zdaniem po dobrym treningu nie musisz miec zakwasów ale moze niech sie wypowiedzą jacyś moderatorzy co oni o tym sadza

widzisz sam sobie odpowiedziałeś dlaczego nie masz zakwasów ,o to właśnie chodzi zeby miesien sie nie przyzwyczaił bo wtedy nie bedzie rosl :D :D

Post przez Marcin_S » piątek, 15 sty 2016, 16:04

tez mialem taka sytuacje ze nie mialem zakwasów i juz wtedy czułem ze coś jest nie tak, dopieero jak zmieniłem trening to zakwasy wrocily.od tamtej pory (lipiec) zmieniam trening co 3 tygodnie (wszystko pod okiem emerytowanego kulturysty) a konkretnie to uklada mi koleś plany na 9 tygodni a co trzy zmieniam tylko ilość powtórzeń np.
3 tyg (12,12,12,6) po 3 tyg (12,12,6,6) itd

Post przez Pankhurss » piątek, 15 sty 2016, 16:06